BlackBerry wyjaśnia dlaczego nie otrzymujemy aktualizacji

Dominik Jonatowski
Dominik Jonatowski
19.03.2015

Kilka dni temu u niektórych z nas pojawiła się aktualizacja systemu do wersji 10.3.1.2558. Jak później się okazało, otrzymali je jedynie posiadacze BlackBerry Z30. Później wyszła kolejna aktualizacja(10.3.1.2576) i w tym momencie, między innymi na CB, mogliśmy czytać w komentarzach, że w końcu pojawia się również na innych urządzeniach i regionach świata. Jak sprawa wygląda u nas?

Podczas gdy inni cieszyli się aktualizacją systemu z pozycji telefonu, ja wciąż odświeżałem aktualizację u siebie w opcjach z nadzieją, że w końcu i u mnie się pojawi. Niestety nic z tego. Postanowiłem napisać do @BlackBerryHelp na Twitterze, ponieważ nie raz mi już odpisywali. Po prawie tygodniu, otrzymałem powiadomienie o nowej wiadomości… lepiej późno niż wcale. Niestety odpowiedź mnie bardzo, ale to bardzo rozczarowała:

Wygląda na to, że tylko pierwsza (póki co) aktualizacja została wypuszczona przez serwery BlackBerry i tym samym otrzymaliśmy ją wszyscy niemalże w tym samym czasie. Przez takie postępowanie, sympatia do Kanadyjczyków nie jest taka łatwa. Kupujesz sprzęt, który nie należy do najtańszych i wszystko wskazuje na to, że nie będziesz mieć jego wsparcia! Jest to dla nas fanów BlackBerry w Polsce bardzo zła wiadomość. Wszyscy dobrze wiemy jak dbają o BlackBerry nasi operatorzy i jak samo BlackBerry dba o nas, w naszym kraju.

Miejmy nadzieję, że jeszcze otrzymamy bez problemu nie jedną aktualizację. Może do 10.3.2.xxxx, która będzie najpierw z błędami a później znowu radźcie sobie sami? Czy może od naszych operatorów po lekkim opóźnieniu?