BlackBerry AppWorld na tle innych sklepów z aplikacjami

Avatar
Piotr Barycki
24.02.2010

Czyli… jest kiepsko – sklep BlackBerry wyprzedza tylko malutki sklep Palma i raczkujący dopiero Market Microsoftu. O ile do ostatniego miejsca na podium brakuje mu około 1,500 aplikacji, o tyle do miejsca drugiego traci ich już około 15,000, a do AppStore’u nie ma co się nawet porównywać.



Jeśli chodzi o możliwość dogonienia któregokolwiek z konkurentów – nie ma niestety szans.  Apple jest absolutnie poza konkurencją, podobnie jak Android, dla którego miesięcznie przybywa nawet 3,000 aplikacji, a nawet do sklepu Nokii w ostatnim miesiącu 2009 roku przybyło więcej aplikacji (niewiele więcej, ale jednak…)



Oprócz tego, że aplikacji jest mało i mało powstaje nowych, to potencjalnych klientów mogą odstraszyć również najwyższe spośród wszystkich sklepów, średnie ceny płatnych aplikacji – ponad 8 dolarów, czyli sporo powyżej 20zł!



Powyżej przykład różnicy w cenie  w dwóch sklepach…


Cóż, miejmy nadzieję, że ktoś sobie w końcu poradzi z tym lepiej… i że będziemy mieć dostęp do AppWorld w Polsce…


[distimo]