Koniec awarii BIS w USA, RIM nadal milczy

Avatar
Piotr Barycki
12.03.2010

Według rzecznika amerykańskiego oddziału sieci T-Mobile problem, o którym wspominaliśmy trzy dni temu jest już zażegnany i nikt nie powinienem już mieć problemów z korzystaniem z usług oferowanych w ramach BlackBerry Internet Service (mail, PIN, przeglądarka, etc). Według niego, problem dotyczył wszystkich sieci w USA i miał miejsce w przypadku, kiedy próbowaliśmy korzystać z w/w usług za pośrednictwem WiFi – wystarczyło wtedy tylko rozłączyć się z hotspotem i korzystać wyłącznie z nadajników GSM aby przywrócić funkcjonalność, co nie jest jednak zgodne z tym, na co skarzyli się użytkownicy.


Ich opinie wskazywały bowiem na to, że problem dotyczył urządzeń, które posiadając WiFi nie były do niego podłączone – wtedy właśnie nie mogły korzystać z możliwości BIS. Tak więc przełączanie się na sieć GSM w celu odbierania danych nie dość, że nie pomagało, to było przecież… jednym z powodów błędów!


Podobne problemy zgłaszali również użytkownicy BlackBerry w UK i Kanadzie.



[nadesłał: BBNews.pl Abuser/computerworld.com]