Era liczy na BlackBerry?

Avatar
Piotr Barycki
22.04.2010

Podczas gdy pewna część użytkowników Ery nie jest do końca zachwycona zakresem usług świadczonych w ramach BIS (Era mail), prezes PTC w wywiadzie udzielonym Pulsowi Biznesu wspomina wyraźne, że BlackBerry, podobnie jak w poprzednich latach iPhone i telefony oparte na Androidzie, będzie w tym roku jednym z najważniejszych i najlepiej promowanych produktów w ich ofercie:

Przebojami Ery w ostatnich dwóch latach były iPhone’y i sprzedawane pod własną marką przygotowane wspólnie z Google aparaty HTC. W tym roku mogą nimi stać się także BlackBerry. Prezes dodaje, że po wprowadzeniu BlackBerry dla klientów indywidualnych ich cena w ofercie jest zbliżona do iPhone’a, oferując podobną funkcjonalność. Produktów Apple’a sprzedaje się w Polsce znacznie więcej niż BlackBerry, jednak to może się zmienić.

– Chcemy sprawić, by Blackberry było bardziej atrakcyjne nie tylko dla naszych klientów biznesowych, ale także dla małych przedsiębiorstw i klientów indywidualnych. Wprowadziliśmy możliwość obsługi większej liczby kont pocztowych dla jednego użytkownika, nowe, atrakcyjne urządzenia, łatwiejszy i tańszy dostęp do internetu, czy atrakcyjne oferty dla klientów korzystających z BlackBerry za granicą.

Warto pamiętać i docenić, że Era jako pierwsza w Polsce oferowała swoim abonentom możliwość zakupu terminali BlackBerry w taryfach indywidualnych, a także jako jedyny jedyny operator udostępnia dedykowane taryfy BlackBerry, zawierające oprócz usługi BIS (umożliwiającej w przypadku tej odmiany usługi, transfer maili i komunikatora BB), pokaźny pakiet minut i danych, w atrakcyjnej cenie.

Jak dalej rozwijać się będzie rynek BlackBerry w Polsce? Miejmy nadzieję, że wszyscy szefowie krajowych operatorów mają podobne podejście co prezes PTC, a przede wszystkim, że na słowach i „podejściach” się nie skończy.