BlackBerry nie tylko dla biznesu!

Avatar
Piotr Barycki
25.03.2011


Pomimo wyraźnej zmiany polityki RIM, w dalszym ciągu terminale BlackBerry kojarzą się w większości z biznesem i do takich zastosowań zalecane są przez sprzedawców czy specjalistów. Wyniki sprzedaży mówią jednak zupełnie co innego.

Według najnowszych danych, aż połowa terminali BlackBerry sprzedawanych przez Phones 4u, trafia do użytkowników z przedziału wiekowego 16-25 lat. Dodatkowo, aż 2/3 uczestników ankiety (550 osób z tego przedziału wiekowego) z dumą przyznaje się do posiadania terminala z jeżynką w logo.

Co więc decyduje o nieustannie rosnącej popularności BlackBerry na rynku, który do tej pory był jedynie drobnym dodatkiem do opanowanej już części biznesowej? Odpowiedzi udzielone przez respondentów wydają się niemal całkowicie zgodne – BlackBerry Messenger. Cała reszta systemu, na którym pracuje komunikator BlackBerry wydała im się praktycznie nieistotna – jako decydujący powód swojego wyboru podało ją zaledwie 30% odpowiadających.

Bez wątpienia swój udział w promocji BlackBerry na ‚mniej biznesowym’ rynku ma regularnie odświeżane portfolio aplikacji społecznościowych i komunikatorów. Dzięki nim, z przyjemnością korzystać możemy z Facebook‚a, Twitter‚a, MySpace, GoogleTalk i wielu, wielu innych.

Z preinstalowanego na terminalach  komunikatora BBM korzysta obecnie ponad 35 mln osób z całego świata.


Dziękujemy za nadesłanie informacji!