[FAQ] Problem z zalogowaniem się do BlackBerry AppWorld

Avatar
Piotr Barycki
30.06.2011

Osoby, które w ostatnim czasie dokonały aktualizacji mobilnego klienta AppWorld do wersji 2.0 i posiadają już od dłuższego czasu BlackBerry ID, mogą mieć dość poważny problem przy logowaniu – po wprowadzeniu poprawnych danych, aplikacja… wraca do ekranu logowania. Jak poradzić sobie z tą usterką?

Przede wszystkim, problem dotyczy wyłącznie niektórych użytkowników, którzy dokonali zakupów w AppWorld w czasie, kiedy dostępna była wyłącznie wersja 1.0. Problem z logowaniem wynika z konieczności zaakceptowania nowej umowy (która nie wyświetla się w urządzeniu) i jedynym sposobem, na uczynienie tego, jest zalogowanie się do swojego konta za pomocą przeglądarki na PC.

Cały proces jest banalnie prosty i jedyne, czego będzie wymagać to nasze dane do logowania, terminal, komputer i kabel do połączenia urządzenia z komputerem. Szczegółowy opis procedury można odnaleźć w tym miejscu.