Problem z dostępem do BlackBerry AppWorld? RIM ma rozwiązanie

Avatar
Piotr Barycki
04.06.2012

Niektórzy użytkownicy, zwłaszcza Ci, którzy nie przykładają większej wagi do aktualizacji aplikacji zainstalowanych w swoim telefonie, mogli przy ostatnich próbach dostępu do BlackBerry AppWorld z poziomu smartfona spotkać się z niezbyt przyjemną niespodzianką. Wszelkie próby dostępu do sklepu internetowego z aplikacjami kończyły się bowiem informacją o błędzie AppWorld i konieczności zamknięcia programu. Na szczęście rozwiązanie jest niezwykle proste.

Pełny komunikat, który możemy zobaczyć po uruchomieniu AppWorld wygląda następująco:

„There is an issue with BlackBerry App World. BlackBerry App World must now close”

Niestety nie usunie go najpopularniejsze i najprostsze rozwiązanie – wyjęcie i włożenie baterii. Rozwiązaniem jest natomiast instalacja najnowszej wersji BlackBerry AppWorld, co najłatwiej zrobić wchodząc z poziomu przeglądarki naszego telefonu na adres www.blackberry.com/appworld.

Problem, według Research In Motion, dotyczy użytkowników, którzy na swoich urządzeniach mają zainstalowaną wersję 3.1.1.19.