PKO BP udostępnia aplikację iPKO biznes na BlackBerry

Avatar
Piotr Barycki
18.07.2012

PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom aplikację iPKO biznes na BlackBerry, umożliwiającą nie tylko korzystanie z mobilnego tokenu iPKO biznes, ale również dostęp m.in. do listy rachunków, historii transakcji oraz szczegółów dotyczących wybranych rachunków i lokat.

Zgodnie z opisem udostępnionym przez producenta, iPKO biznes na BlackBerry jest przeznaczony dla wszystkich klientów korporacyjnych, zainteresowanych mobilnym kanałem dostępu do informacji bankowych wraz z możliwością skorzystania z tokena mobilnego iPKO biznes.

Aplikacja iPKO biznes na BlackBerry oferuje szereg przydatnych możliwości, w tym m.in.:

  • Wbudowany token mobilny iPKO biznes,
  • Prezentację listy rachunków bieżących,
  • Dostęp do historii transakcji,
  • Możliwość podpisywania operacji,
  • Możliwość podpisywania paczki,
  • Prezentację szczegółów rachunku, depozytów terminowych, szczegółów lokaty, szczegółów transakcji z historii, listy transakcji nierozliczonych, szczegółów transakcji nierozliczonych, listy operacji do podpisania, listy paczek do podpisania, szczegółów paczki oczekującej na podpisanie,
  • Możliwość pracy na kilku kontekstach firmowych.

Aplikację można pobrać całkowicie bezpłatnie z adresu https://m.ipkobiznes.pl. Korzystanie z aplikacji również nie wymaga wiąże się z żadnymi opłatami, z wyjątkiem potencjalnych kosztów transmisji danych, zależnymi od naszej taryfy.

Program iPKO biznes na BlackBerry dostępny jest dla terminali pracujących pod kontrolą OS 5.0 i nowszych.

Więcej informacji na temat aplikacji można znaleźć pod tym adresem.