RIM potwierdza problem z mobilnym klientem AppWorld, rozwiązania na razie brak

Avatar
Piotr Barycki
16.07.2012

Research In Motion, w opublikowanym dziś dokumencie BTSC, potwierdził usterkę mobilnego klienta BlackBerry AppWorld, sprawiającą, że aplikacja nie uruchamia się, nie wyświetlając przy tym żadnego komunikatu o błędzie.

Brak niestety informacji o dokładnej przyczynie takiego stanu rzeczy – w rubryce „Powód” wpisano jedynie, że w dalszym ciągu trwają poszukiwania źródła problemu, występującego przede wszystkim w przypadku wersji AppWorld 3.1.2.32. W związku z tym, jedynym dostępnym na chwilę obecną rozwiązaniem jest przygotowanie kopii zapasowej danych naszego urządzenia za pomocą BlackBerry Desktop Software, przywrócenie go do ustawień fabrycznych a następnie przywrócenie jedynie najbardziej niezbędnych informacji i instalacja AppWorld w najnowszym wydaniu. Zgodnie z informacji naszych czytelników, czasem wystarczy wyłącznie zaktualizować AppWorld.

Według użytkowników oficjalnego forum pomocy BlackBerry[1. SupportForums], problem może być związany z przechowywanymi w pamięci aplikacji grafikami, które można próbować usuwać ręcznie, co na pewien czas rozwiązuje problem. W niektórych przypadkach może pomagać również wyciągnięcie baterii z telefonu, ale podobnie jak poprzednia propozycja, również i to rozwiązanie działa tylko do pewnego momentu.

via: btsc