Thorsten Heins wydał oświadczenie dotyczące dzisiejszych problemów z usługami BlackBerry na obszarze EMEA

Avatar
Jakub Hajost
21.09.2012

Prezes Research In Motion wydał dziś oświadczenie dotyczące problemów z usługami BlackBerry na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (tzw. EMEA).

Problemy najczęściej zgłaszane były przez abonentów sieci Vodafone w Wielkiej Brytanii, ale mogły dotknąć około 6% bazy użytkowników BlackBerry. Poniżej treść oświadczenia:

Chcę przeprosić tych Klientów BlackBerry w Europie i Afryce, którzy doświadczyli pogorszenia jakości usług dzisiejszego rana. Usługa BlackBerry jest teraz w pełni przywrócona i mogę przekazać, że żadne dane ani wiadomości nie zostały utracone. Do sześciu procent naszej bazy użytkowników mogło zostać dotkniętych. Wstępna analiza sugeruje, że ci Klienci mogli odczuć maksymalnie trzygodzinne opóźnienie w dostarczaniu i odbieraniu ich wiadomości. Przeprowadzamy pełną analizę techniczną tego problemu z jakością usługi i przekażemy wnioski, jak tylko będziemy je mieli. Ponownie pragnę przeprosić wszystkich Klientów dotkniętych dzisiejszym problemem.

via n4bb