Research In Motion zlecił firmie zewnętrznej prowadzenie IT Service Desk

Avatar
Jakub Hajost
05.01.2013

RIM headquarters

Producent BlackBerry w ramach programu oszczędnościowego, który zakłada zwolnienie 5000 pracowników, aby zmniejszyć koszty działalności operacyjnej o miliard dolarów rocznie, przekazał prowadzenie IT Service Desk firmie NCR.

Zgodnie z planem RIM musi zdążyć z cięciami kosztów do końca roku podatkowego. Outsourcing telefonicznego centrum pomocy to kolejny krok pomagający osiągnąć ten cel. Zwolnienia w RIM trwają już od jakiegoś czasu i jest blisko wykonania planu, ale teraz każda tego typu decyzja musi być podejmowana z najwyższą ostrożnością. Likwidacja IT Service Desk w takiej firmie jak RIM nie wchodzi w rachubę, ale już outsourcing będzie tańszy od utrzymywania na własną rękę takiej jednostki.

Nick Manning, Kierownik Komunikacji Korpoacyjnej w RIM, napisał:

Rozumiemy trudności, jakie te zmiany stwarzają zwalnianym osobom, ich rodzinom i środowisku i jesteśmy wdzięczni za ciągłe wsparcie i zrozumienie naszych partnerów. To trudne ale konieczne zmiany, które pomogą nam przygotować się do startu BlackBerry 10 na końcu miesiąca i dostarczać prawdziwą wartość dla naszych akcjonariuszy teraz i w przyszłości.

Pracownicy, których ta decyzja dotyczy, zostali poinformowani w czwartek.

via 570news.com