John S. Chen pisze do użytkowników BlackBerry

Piotr Barycki
13.11.2013

Nowy CEO BlackBerry zamierza najwyraźniej kontynuować pod pewnymi względami tradycje zapoczątkowane przez swojego poprzednika, w tym m.in. bliski kontakt nie tylko z prasą i innymi mediami, ale także z użytkownikami smartfonów i usług produkowanych przez dowodzoną przez niego firmę. Dziś na oficjalnym blogu BlackBerry zagościł pierwszy, krótki list adresowany właśnie do wszystkich tych, którzy nadal korzystają z telefonów z jeżyną w logo i zastanawiają się, jaka przyszłość czeka kanadyjską korporację.

John S. Chen, jak przystało na CEO, zapewnia że jego jedynym celem, nawet pomimo obecnej trudnej sytuacji firmy, jest odniesienie sukcesu na polach, na których BlackBerry posiada najlepsze argumenty – w BYOD, w komunikacji międzyplatformowej czy w dostarczaniu rozwiązań bezprzewodowych. Transformacja może być czasochłonna i niezbyt przyjemna (co mieliśmy już okazję oglądać), ale według Chena, firma jest gotowa na próbę odzyskania swojej pozycji i budowania swojej wartości.

Pełna treść listu:

To our BlackBerry Community,

As you know, this is a time of significant change at BlackBerry as we accelerate our efforts to transform our business.

I know there has been a lot said about BlackBerry, but let me remind you that at BlackBerry, we are not dwelling on the past. We are looking towards the future.

 

We Are Committed to Reclaiming our Success

We have begun moving the company to embrace a multi-platform, BYOD world by adopting a new mobility management platform and a new device strategy. We are also leveraging our tremendous assets, including BBM, our network and QNX. While we are proud of these accomplishments, we know there is more work to be done.

I know that it’s going to take time, discipline and tough decisions to reclaim BlackBerry’s success and we are ready for that challenge.

 

Our Commitment to our Customers Remains Unchanged

We remain committed to delivering high quality products and services to the millions of people who rely on us globally. We also want our customers to know that BlackBerry has significant financial strength for the long-haul.

I believe in the value of this brand. With the right team and right strategy in place, I am confident that we will rebuild BlackBerry for the benefit of all of our constituencies.

 

We are Excited for the Future and you Should Be Too

Thank you for your strong support and continued commitment.

Sincerely,

John S. Chen

Executive Chair and CEO

via: blogs.blackberry

  • Dominik

    Dobra Chen, masz czystą kartę, zobaczymy na co Cię stać;) Oby nie wyszedł z Ciebie taki kłamczuszek jak z poprzednika:)

    • Itam

      Dokładnie.

  • DamiBB

    Na razie to przywitanie.

    Ciekawe jakie będą pierwsze decyzje zobaczymy.
    Trzymam kciuku.
    PlayBooka już nie kupię bo mam.

  • ROJ

    żeby się nie dogadywał z Samsungiem… just saying

    • A gdzie oni się dogadać mogli 😉 Tam gdzie się mieli, to się już dogadali 🙂