Nikt tak nie będzie tęsknił za Boldem jak…Kim Kardashian

Artur Patnaik
Artur Patnaik
07.08.2016

Historia celebrytki, która nie może się rozstać ze smartfonem kanadyjskiej marki powraca. Gwiazda, która wielokrotnie podkreślała, że Bold jest przedłużeniem jej ręki, tym razem podzieliła się ze światem na twitterze, że w środę ten 5-letni model odmówił jej już posłuszeństwa i padł. Niektórzy nawet jej przysyłali kondolencje po tym ogłoszeniu.

36E873CE00000578-3725709-image-m-9_1470416342301

Zadała jeszcze pytanie na co go wymienić, bo choć czuła, że ten dzień kiedyś nadejdzie i była na to przygotowana, to wciąż nie wie co zrobić dalej: czy wybrać kolejne BlackBerry, czy może porzucić markę i zdecydować się na Samsunga? Rozważa też wyposażenie się w 2 iPhone’y, gdyż ze względu na różne sieci potrzebuje mieć 2 telefony u różnych operatorów.

Choć nasz ulubiony producent smartfonów ostatnimi laty nie ma się najlepiej, dobrze wiedzieć, że nie tylko my będziemy patrzeć z sentymentem na tak wyjątkową markę – w końcu przed dominacją Apple na rynku to właśnie BlackBerry było najgorętszym towarem na rynku, którym chwaliły się wszystkie gwiazdy. Czasy się jednak zmieniły, ale miejmy nadzieję, że stawiając na wysoki poziom bezpieczeństwa swoich urządzeń, firma ta jeszcze nie raz nas pozytywnie zaskoczy. Choć osobiście nie mam zamiaru żegnać się jeszcze z telefonami BlackBerry, a losów Kim na bieżąco nie śledzę, to trzeba przyznać, że celebrytka się naprawdę przejęła stratą smartfona:

 

 

  • Bartosz

    czyli miała jednego BB którego może zamienić na 1 Samsunga ale jeżeli iPhona wybierze to musi kupić 2 ? To chyba z 2 złego lepiej nosić 1 Samsunga niż 2 x iPhone – ciekawe czemu BB nie zaryzykowało i DTEK50 nie wypuścili w wersji DualSim ? Moim zdaniem taka wersja telefonu od BB by się przydała na rynku

    • Niee – ona już ma iPhone’a od lat, ale zawsze miała do neigo też bolda.:) I zastanawia się czy wybrać do iPhone’a Samsunga, czy BlackBerry, czy drugiego iPhone’a 😀
      Co do dual sim- od lat mnie to zastanawiało, ale Piotrek Barycki mi to ze 2 lata temu wytłumaczył w miarę sensownie tylko nie pamietam już co wtedy powiedział 😀

  • Paweł Dejko

    I to jest właśnie zmarnowany potencjał marketingowy BlackBerry. Jak iPhone zaczęli kupować pierwsi celebryci, to Apple trąbiło o tym na prawo i lewo. Nie dziwne zresztą, bo odkąd telefon stał się wyznacznikiem statusu, fakt, że celebryta X go używa może być decydującym dla wielu osób planujących zakup. Ale BlackBerry uparło się na mitycznego „klienta korporacyjnego”, który wg. nich jest na tyle głupi, że nie wie, iż maila można wysłać równie dobrze za pomocą iPhone lub telefonu z Androidem.

    • BBfanfan

      W czasach swojej świetności telefony BlackBerry również były wyznacznikiem statusu. Kojarzyły się z białymi kołnierzykami i wielką kasą. To zawsze pociąga i staje się „sexy” . Dla mnie wtedy właśnie takie były. Drogie i tajemnicze i wyznaczające status. Oglądałem je wtedy ale interesowały mnie wówczas kolejne multimedialne Nokie. Jednakże zawsze gdy obok były wystawione terminale BlackBerry czuć było że to część innego świata. Były na stanowiskach w dziale Biznes wraz z różnymi PDA na Windows Mobile od których zdecydowanie lepiej się prezentowały.

      • Paweł Dejko

        Owszem. Dlatego mówię o zmarnowanym potencjale marketingowym.
        BlackBerry powinno uderzać w tamte rejony, mówić jaki to ich telefon jest dla profesjonalistów zamiast bananowych rórkowców albo pryszczatej gimbazy. Podkreślać ilu ważnych ludzi z niego korzysta i jak jej popularny (jeszcze) wśród celebrytów. To oczywiście musiałoby się wiązać z dopracowanym i funkcjonalnym systemem operacyjnym oraz z wysokiej jakości komponentami użytymi do produkcji urządzeń. Do tego znak rozpoznawczy w postaci fizycznej klawiatury.
        Gdyby BB znów stał się wyznacznikiem statusu, marką modną i pożądaną, to pozwoliłoby im na zwiększenie zasięgu i utrzymanie się na rynku. Niestety oni woleli kopiować Apple, a jak po chwili nie udało im się zostać liderem, strzelili focha i produkują chińskie zabawki z Androidem w cenie iPhone, dziwiąc się, że nikt tego nie chce kupić. Co więcej swoją strategią stracili zaufanie klientów. Firma jest niestabilna. Nie wiadomo jaki jest sens kupowania ich urządzeń, skoro z dnia na dzień mogą porzucić ich wsparcie i zająć się np. produkcją czekolady.

        • ihugun

          Niestety to co piszesz odzwierciedla obecną sytuację marki.

  • Zibski

    Celebryci… Nie wiem kto jest głupszy… Oni czy ludzie się nimi podniecający…

  • Kris de Caffe

    A gdzie spec od marketingu BB który da jej Priva i DETEK50 (Skoro musi mieć 2)? Nie stać BB na taki „gest”… Masakra…

  • BBfanfan

    Przecież Ona chyba ma teraz Classic’a, gdzieś mi się obiło… 🙂

    Edit. To pewnie dlatego że chyba powiedziała coś w stylu ” i love my classic BlackBerry… Bold” 🙂

    • Mong

      Swego czasu gdy BB zaprzestała produkowania Boldów Kim napisała, ze zakupiła na zapas kilka sztuk. Czyżby wszystkie już jej „padły”? 😉

  • waldek

    mogę jej oddać swojego Bolda, poświęcę się dla BB 🙂