Kupiłeś Note 7? Trzeba go zwrócić – koszmar Samsunga trwa

Artur Patnaik
Artur Patnaik
02.09.2016

A my narzekaliśmy na zawyżoną cenę PRIVa – ten przynajmniej nie wybuchał 🙂 

Samsung potwierdził, że sprzedaż Galaxy Note 7 została wstrzymana. W oficjalnym oświadczeniu zapowiedziano, że w ciągu kilku tygodni klienci, którzy zdecydowali się na zakup topowego smartfona będą mogli wymienić go na nowy model: „Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.”

Na świecie podczas ładowania spaliło się już 35 Galaxy Note 7

Jak widać najprawdopodobniej przyczyną całego, z pewnością bardzo kosztownego finansowo i wizerunkowo, zajścia jest wadliwa bateria. Najważniejsze jednak, że koreański gigant od razu podejmuje kroki celem zapewnienia klientom bezpieczeństwa.

  • Mong

    Dobry BBNews 😉

    • civil

      Dobry by był gdyby się okazało że jedynie BB10 może spełnić oczekiwania dotychczasowych użytkowników androida

      • Mong

        Dobry bo Priv nie wybucha 😉

        • civil

          Pozornie bo Priv to Robocik a BlackBerry to jednak BBOS

          • Mong

            Priv to takie malowanie trawy na zielono.

  • wiejas

    Ha. Taniej. Jeszcze taniej. Oto skutki poszukiwania jak największego zysku.

  • wiejas

    Oto przyszłość BlackBerry w Androidzie.