BREAKING: #Samsung Electronics will conduct a global recall of Galaxy Note 7 smartphone – Yonhap
— Reuters Top News (@Reuters) September 2, 2016
A my narzekaliśmy na zawyżoną cenę PRIVa – ten przynajmniej nie wybuchał 🙂
Samsung potwierdził, że sprzedaż Galaxy Note 7 została wstrzymana. W oficjalnym oświadczeniu zapowiedziano, że w ciągu kilku tygodni klienci, którzy zdecydowali się na zakup topowego smartfona będą mogli wymienić go na nowy model: „Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.”
Na świecie podczas ładowania spaliło się już 35 Galaxy Note 7
Jak widać najprawdopodobniej przyczyną całego, z pewnością bardzo kosztownego finansowo i wizerunkowo, zajścia jest wadliwa bateria. Najważniejsze jednak, że koreański gigant od razu podejmuje kroki celem zapewnienia klientom bezpieczeństwa.